Általános Szerződési Feltételek

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján https://www.gigaprint.hu és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető (és letölthető, bármikor kinyomtatható) a következő weboldalról: https://www.gigaprint.hu/uzlet/altalanos-szerzodesi-felteletek.html.

Impresszum: a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai
Név: GIGAPRINT.HU Kft.
Székhely: 1051 Budapest, Arany János utca 16. 2. em. 1. ajtó
Levelezési cím: 9028 Győr, Külső Veszprémi út 10-12. 3. em. 31. ajtó
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék
Cégjegyzékszám: 01 09 427004
Adószám: 32491384-2-41
E-mail: info@gigaprint.hu
Honlap: http://www.gigaprint.hu
Bankszámlaszám: 12092000-01963833-00300006

1. Definíciók

Áru:
A Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt ingó dolog, más néven „termék”.

Felek:
Eladó és Vevő együttese.

Gyártó:
Az Áru előállítója, importált Áru esetén az Árut az Európai Unió területére behozó importőr, valamint bármely olyan személy, aki vagy amely az Árun nevének, védjegyének vagy egyéb megkülönböztető jelzésének feltüntetésével önmagát gyártóként tünteti fe.

Honlap:
A jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgá.

Szerződés:
Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződé.

Vállalkozás:
A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Vevő/Ön:
A Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy.

Fogyasztó:
Olyan Vevő, aki az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Fogyasztói szerződés:
Olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

Jótállás:
A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  • a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint.
  • a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.

Vételár:
Az Áruért, valamint szolgáltatásáért fizetendő ellenszolgáltatás.

2. Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A Felek között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg.

Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a feleket megillető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A megrendelése véglegesítése előtt az Eladó biztosítja a Vevőnek, hogy megismerje és elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

3. A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

3.1. E-számla

Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát alkalmaz. A Vevő a jelen ÁSZF elfogadásakor külön figyelem felhívó tájékoztatást kap arról, hogy az ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazására is.

4. Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os áfát. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

4.1. Eljárás irreálisan alacsony vagy magas ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • a termék piaci árától eltérő irracionálisan alacsony, vagy magas, vagyis elírt ár.

Szolgáltató legnagyobb gondossága ellenére előforduló - mindenki számára nyilvánvaló – ár elírás esetében Eladó felajánlja az Áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli a terméket annak nem elírt áráért, vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

5. Panaszkezelés

A Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait írásban a info@gigaprint.hu e-mail címen, vagy postai levélben (Levelezési cím:  9028 Győr, Külső Veszprémi út 10-12. 3. em. 31. ajtó) terjesztheti elő. Eladó a panaszt, annak bejelentésétől számított harminc napon belül köteles írásban igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni.

Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg a jegyzőkönyvet megküldeni.

5.1. Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, és megkísérelte előzetesen az ügyét rendezni a vállalkozással, de nem járt eredménnyel, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu/.

5.2. Békéltető testületi eljárás

Amennyiben a Vevő fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy a Vevő jogosult a Vevő lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy a Vevő által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu/.

6. Rendelés menete – weboldal használata

6.1. A termék kiválasztása

A Vevő-nek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Vevő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Termék megvásárlása” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Az oldal felső menüjében található „Kosár ikonra” vagy a „Tovább a kosárhoz” gombra kattintva a Vevő megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a választható szállítási módokat és költségeket. A Vevő kiválaszthatja a kívánt szállítási módot, valamint a kívánt fizetési módot is. A Vevő megadhatja a számlázási (cég vagy magánszemély esetén egyaránt) és szállítási címet egyaránt.

A Vevő ellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatja, javíthatja is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

6.2. A rendelés elküldése

Amennyiben a Vevő megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelés befejezése" gombra. Amikor az ellenőrzést követően a kosarát "rákattintással" elküldésre kerül, a kosárban lévő valamennyi terméket a Vevő megrendeli és elfogadja, hogy a termék megrendelése fizetési kötelezettséggel járó művelet. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül vásárlásra. A Vevő három lehetőség közöl választhat: regisztrált vásárlóként belép a felhasználói profiljába vagy új vásárlóként regisztrál, illetve regisztráció nélkül vásárol. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a Vevőnek meg kell adnia a számlázási és szállítási címét.

Az adott megrendeléssel elküldött Vevői adatok az elküldést követően, de a kisszállítást megelőzően írásban vagy telefonon módosíthatók. A Vevő adatait tartósan, bejelentkezését és megrendelését az Eladó a házhozszállítástól számított egy évig rögzíti, de a szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, iktatásra nem kerül.

A Vevő tudomásul veszi, hogy kosárba helyezést követően a termék(ek) csak abban az esetben vásárolhatóak meg, ha azokból a megrendelés teljesítéséhez elegendő raktári készlet áll az Eladó rendelkezésére.

A megrendelés véglegesítésével a Vevő megerősíti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok valósak, és a rendelés teljesítéséhez, a szerződés létrejöttéhez felhasználhatóak. A véglegesítéssel a Vevő vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési móddal a megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ellenkező esetben a megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.

A rendelés véglegesítésével a Vevő hozzájárul ahhoz, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (jellemzően email vagy telefon) bármelyikén.

Az Eladó semmisnek vagy létre sem jöttnek nyilváníthatja a Vevő rendelését, a Vevő előzetes értesítése mellett, anélkül, hogy utólag valamely félnek – erre hivatkozva – bármilyen kötelezettsége lenne a másik féllel szemben, vagy anélkül, hogy valamely fél a másik féllel szemben kártérítési igényt fogalmazna meg, az alábbi esetekben:

  • Amennyiben a Vevő online fizetési módot jelölt meg, és a kártyát kibocsájtó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi vagy a Vevő online fizetési módot jelölt meg, és az online fizetést biztosító Szolgáltató nem tudja érvényesíteni a tranzakciót.
  • A Vevő által megadott adatok nem fedik a valóságot vagy nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a megrendelés teljesítését.
  • Ha a Vevő a megrendelt termék vételárát 5 napon belül a Szolgáltató részére nem fizeti meg.
  • A Vevő cselekvőképtelen, vagy kiskorú személy.

6.3. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. A Vevőnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy a Vevő megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül a Vevői megrendelés elfogadásának. Amennyiben a Vevő azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés a Vevő adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy a Vevő köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – az Eladóval e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben a Vevő a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, vegye fel az Eladóval a kapcsolatot. Lehetséges, hogy a megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg az Eladóhoz. Az Eladó a Vevő ajánlatának elküldését követően egy második e-mail útján visszaigazolja a Vevő megrendelését. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email a Vevő számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás, megrendelés elfogadása).

6.4. Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

A Vevőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van a Vevő által bevitt adatok módosítására. A Vevő felelőssége, hogy a Vevő által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre. A Vevő által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra az Áru. A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. Amennyiben a Vevő véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése módosítását. A hibás rendelés módosítását a megrendeléskor megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti a Vevő az Eladó felé.

6.5. Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 5 nap. Az Eladó késedelme esetén a Vevő jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni. Az egyes szállítási módoknál az általános teljesítési határidőtől esetlegesen eltérő szállítási határidőt minden esetben az Eladónak jeleznie kell.

6.6. Át nem vett csomagok esetén követett eljárásrend

Amennyiben a Vevő nem veszi át a megrendelt és szállításra átadott Árut és a jogszabályokban biztosított indoklás nélküli 14 napon belüli elállási szándékát sem jelzi az Eladó felé, megszegi az Eladóval kötött szerződését. Ebben az esetben Eladó megkísérli az Áru ismételt kiszállítását, amennyiben ezt Vásárlóval egyeztetni tudja, de az ismételt kiszállítást szállítási díj fizetéséhez kötheti. Amennyiben az ismételt kiszállítás sikertelen, vagy azt nem lehet a Vásárlóval egyeztetni, mert a Vevő megtagadja az együttműködést, Eladó jogosult a Vevő kötött szerződést a szerződésszegés miatt azonnali hatállyal felmondani.

6.7. Elállás

A Vevő és az Ealdó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a Vevőnek (amennyiben Fogyasztó) lehetősége van a szerződéstől elállni. Jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal. Ezt a lehetőséget Eladó a termék átvételétől számított 14 napon belül biztosítja az Ügyfelek számára. Amennyiben a megrendelés végösszege kiegyenlítésre került, és a Vevő időben jelezte a szerződéstől való elállási szándékát, úgy az Eladó vállalja, a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatérítését.

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű írásos nyilatkozat útján gyakorolhatja.

A Szerződéstől való elállás joga alól kivételt képeznek a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 §-ban foglaltak.

Az Eladó nem köteles olyan termékek visszavételére, melyet a Vevő az elállási jog gyakorlását megelőzően beépített, átalakított, bármilyen egyéb módon jellegében, szerkezetében megváltoztatott.

7. Fizetési módok

7.1. Online Bankkártyás fizetés

Gyorsan és biztonságosan fizetés online, GoPay fizetési átjárón keresztül.

7.2. Utánvétel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja a Vevő kiegyenlíteni, akkor válassztható az "Utánvétel" fizetési módot.

7.3. Készpénzes vagy bankkártyás fizetés utánvét esetén

A Vevőnek lehetősége van a termék árát és a kiszállítás díját a termék átvételekor készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel (kiválasztott szállítási módtól függően) kifizetni.

7.4. Banki átutalás

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti a Vevő.

8. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

8.1 Szállítás futárszolgálattal

Szállítás díjak belföldre GLS futárszolgálattal házhoz vagy GLS automatába - MPL futárszolgálattal házhoz vagy Posta (MPL) automatákba történő kézbesítés (MPL szolgáltatásokra csak a Magyarországi elosztó raktárban lévő termékek vásárlása esetén van lehetőség) - Packeta futárszolgálattal Packeta automatába. Packeta futárszolgálat végzi a FoxPost automatákba történő kézbesítést is

Szállítási díjak és költségek Magyarországon

Szállítási mód: Ár:
Fizetési mód: Ár:
Bármely szállítás 23000 Ft feletti vásárlás esetén
ár: INGYENES
Előre utalással a számlaszámra INGYENES Utánvéttel történő fizetés INGYENES Kártyás fizetés
INGYENES
GLS - Házhozszállítás
ár: 1 390 Ft
Banki átutalás INGYENES Kártyás fizetés
INGYENES Személyesen +490 Ft
GLS - Csomagátvételi pont és Box
ár: 790 Ft
Banki átutalás INGYENES Kártyás fizetés
INGYENES Személyesen +490 Ft
FoxPost - Box
ár: 990 Ft
Banki átutalás INGYENES Kártyás fizetés
INGYENES Személyesen +490 Ft
Packeta - Csomagpont / Box
ár: 990 Ft
Banki átutalás INGYENES Kártyás fizetés
INGYENES Személyesen +490 Ft
Magyar Posta - Házhozszállítás
ár: 1 990 Ft
Banki átutalás INGYENES Kártyás fizetés
INGYENES Személyesen +490 Ft
Magyar Posta - Csomagautomata
ár: 990 Ft
Banki átutalás INGYENES Kártyás fizetés
INGYENES Személyesen +490 Ft
Online fizetéseket a fizetési átjárók biztonságát biztosítja:

A kiszállítás munkanapokon történik 8 és 17 óra között, így érdemes kiszállításhoz olyan címet megadni, ahol valaki át tudja venni a csomagot ebben az időtartamban.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

9. Szavatosság

9.1. Kellékszavatosság:

Az Eladó hibás teljesítése esetén a Vevő kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint. 

A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

A Vevő a fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági igényt nem tudja érvényesíteni.

A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a Vevő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vevő egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9.2. Termékszavatosság:

A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy az Eladóval szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető,
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A Vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

9.3. Jótállás:

Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal.

Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a Vevő kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben Eladónak nem áll módjában a termék cseréje - készlethiány, vagy egyéb ok miatt-, a Vevő a javítást vagy az árleszállítást igényelheti, illetve a vételár visszatérítését abban az esetben, ha sem a Termék cseréjére sem a javítására, sem árleszállításra nincs lehetőség.

Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási bejelentéséhez használható az info@gigaprint.hu email cím.

10. Adatvédelmi irányelvek

Az információk gyűjtéséről, feldolgozásáról és védelméről az adatvédelmi szabályzatban talál részleteket, amelyet https://www.gigaprint.hu/uzlet/adatvedelmi-feltetelek.html érhet el.

11. Egyéb feltételek

A webáruházban szereplő termékfotókon található dekorációk, nem képezik a szerződés tárgyát, csak kizárólag a megnevezésben és a leírásban feltüntetett termék.

A honlapon a megvásárolható Áruk lényeges tulajdonságairól az egyes Áruknál szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.

11.1. Záró rendelkezések:

A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a ÁSZF-et (a módosításra okot adó körülmények: jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a regisztrált/vagy korábban már vásárló Felhasználókat a változásról e-mailben értesíti - mely alapján a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani. Az esetleges ÁSZF módosítások nem visszamenő hatályúak.

12. Sütibeállítások

Itt módosíthatók és személyre szabhatók a süti beállítások.

Weblapunk cookie-kat és ehhez kapcsolódó technológiákat használ, melyek szükségesek a weboldal megfelelő működéséhez, a forgalom és a látogatószám elemzéséhez, továbbá a tartalom és a hirdetések személyre szabásához. Ebből kifolyólag weboldalunk együttműködik harmadik felekkel. Az „Értem” gombra kattintva hozzájárul az összes választható cookie feldolgozásához a fent említett célból. Az egyes cookie-típusokat a „Részletes beállítások” gombra kattintva kezelheti és letilthatja. További információk

Részletes beállítások