Vásárlási útmutató
Első alkalommal vásárol nálunk? Nem tudja, hogyan rendeljen? Készítettünk a lentiekben néhány tanácsot és útmutatót a sikeres termékválasztáshoz és a rendelés egyszerű lebonyolításához.
Termék keresése
A megfelelő toner vagy tintapatron kiválasztásához a legkönnyebb mód, ha ismeri a nyomtató modellszámát, amelyet mindig megtalál a patronon vagy a nyomtató használati útmutatójában.
A második lehetőség, hogy a nyomtató márkája és típusa alapján keresi meg a patront, amely általában a nyomtató típustábláján, vagy a nyomtató elején vagy tetején található.
A keresett termék megtalálásának gyors és egyszerű módjai:
-
Keresés a keresősávban javaslatokkal a főoldalon - kényelmesen kereshet a patron vagy a nyomtató nevének első betűinek beírásával , és a keresősáv valós időben javaslatot tesz a megfelelő választásra.
-
Keresés a keresősávban - írja be a keresőbe a kívánt patron vagy nyomtató nevét, majd kattintson a Keresés gombra. Az weboldal ezután a megadott kifejezésre releváns találatokat megjeleníti.
-
Konfigurátor a főoldalon - vezesse végig a nyomtató márka és típusának kiválasztásával.
Termék vásárlása
Ha megtalálta a keresett terméket, és meg akarja vásárolni, kattintson a "Vásárlás" linkre. A termék automatikusan hozzáadódik a kosárhoz. A kiválasztott termék a Kosárban marad, még akkor is, ha közben visszatér a főoldalra és tovább keres.
Ha befejezte a keresést, ellenőrizze a Kosárban a kiválasztott termékek típusát, mennyiségét és árát. Ha minden adat megfelelő, lépjen tovább a szállítási és fizetési mód megadásához.
Szállítási és fizetési módok
Ezen az oldalon választhatja ki a szállítási és fizetési módot.
Széles hálózatot kínálunk Zásilkovna csomagautomaták, szállítás a kiválasztott postahivatalba, expressz szállítás a Cseh Posta, PPL vagy Geis futárszolgálattal.
A rendelést többféle módon lehet fizetni:
-
Utánvét - fizetés a csomagátvételkor a futárnak, illetve az átvételi ponton
-
Előre utalás - banki átutalással előre, internetbankon keresztül vagy csekken. A termék azonnal kiszállításra kerül a fizetés beérkezése után.
-
Készpénzben - fizetés személyes átvételkor az egyik üzletünkben
-
Online kártyás fizetés - bankkártyával vagy gyors banki átutalással közvetlenül a számlájáról a biztonságos GoPay fizetési átjárón keresztül.
Szállítási díjak és költségek Magyarországon
Szállítási és kapcsolattartási cím megadása
Ebben a lépésben lehet megadnia a szállítási címet. Az üzleti ügyfelek megadhatják az adóazonosítójukat vagy adószámukat és a számlázási címet, ha az eltér a szállítási címtől.
A szállítás információk megadásakor fontos a telefonszám és az e-mail cím megadása. A megadott e-mail címre küldjük a visszaigazolást a megrendelésről.
Összefoglalás és befejezés
A rendelés befejezése előtt megjelenik a megrendelés összegzése. Van lehetőség megjegyzésre, például a kiszállítási idő vagy a szállítási hely pontosítására, ami segíthet a futárszolgálatnak a kézbesítéskor.
Ha minden rendben van, és egyetért a rendelés tartalmával, kattintson a "Rendelés befejezése" gombra, ezzel a megrendelés az Ön és a mi oldalunkon is kötelező érvényűvé válik. Ezzel egyidejűleg elfogadja a Általános Szerződési Feltételeket.
Amikor a megrendelés rögzítésre került az adatbázisban, a rendszerünk rögtön megjeleníti a sikeres megrendelés visszaigazolást a weboldalon. Ugyanezt a visszaigazolást, valamint a vásárlásról szóló összefoglalót e-mailben is megküldjük. Figyelem - ha az elektronikus levélben kapott visszaigazolás nem érkezik meg 1 órán belül, az azt jelentheti, hogy a rendelést nem sikerült fogadni. Ilyen esetben kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.
A Számlát - adóigazolást - a megrendelt áruval együtt csomagoljuk és küldjük.
Gigaprint.hu Kft.
Arany János utca 16. 2. em. 1. ajtó
1051 Budapest
Adószám: 32491384-2-41
Banki kapcsolatok Ft: 12092000-01963833-00300006